0

Promování obsahu

Jsme si jisti, že pokud nás již nějakou dobu sledujete a posloucháte naše rady, tak je váš web naplněn obsahem, posíláte skvělé emailové kampaně, jste nativní na sociálních sítích, píšete blog a mnoho dalšího. Dnes se tedy zamyslíme nad další důležitou stránkou věci a to je promování obsahu. Obsah, který vytváříte, by

0

Jaký obsah na webu řešit?

Možná vás následující body mého krátkého článku napadly hned u nadpisu, pokud ano, tak vám gratuluji a jsem rád, že tací lidé jsou. Tento článek bych ale nepsal, kdybych nebyl přesvědčen, že někteří by potřebovali delší čas na rozmyšlenou a hlavně, že by zapomněli na můj třetí odstavec v tomto článku. Všem

0

Zajímavé firemní blogy

Pamatujete si ještě na dřevní doby internetu a malé blogy, které si založil každý teenager (no spíše teenagerka) na tehdy navštěvovaných stránkách jako byly MySpace.com, Lidé.cz apod.? Dnes je blog již úplně jinde a je využíván jako nedílná součást content marketingu nejen pro osobní účely, ale stále více pro firemní a je

0

Co je RSS a jak na něj?

S RSS zkratkou se setkáte poměrně často na obsahových webech, víte, co znamená, a jak se dá s RSS pracovat pro vaši výhodu? Máme pro vás krátký přehled ze světa RSS pro lepší přehled. Písmenka RSS ve zkratce stojí za slovy Rich Site Summary, které dost napoví o funkci této funkce. Někdy

0

2 SUPER a ZDARMA nástroje pro obsah

Pro content marketing existuje mnoho nástrojů, které vám více či méně pomohou s jeho vyhledáním, uspořádáním a dalšími úkony. Některé jsme popsali v minulém článku (odkaz). Dnes se chci zaměřit na 2 nástroje pro sledování obsahu, které jsou největší, nejznámější a zdarma a tedy dostupné pro všechny. Mluvím samozřejmě o produktech od

0

Nástroje obsahového marketingu

Zkrotit spoustu zdrojů najednou není vždy úplně jednoduché. Proto existuje spousta služeb, které vám s tím pomohou. Pro inspiraci, nápady a obsah obecně můžete zase přihlédnout k jiným. Zde jsou 3 mé nejoblíbenější. Feedly Read more, know more… Slogan služby, která nasbírala již miliony uživatelů. A proč? Přehledně vám srovná obsah ze

0

Jak na obsah na sociálních sítích? Díl 3.

Závěrečný 3. díl našeho malého zamyšlení ohledně obsahu na sociálních sítích se bude týkat jich všech a přitom žádné. Dáme vám totiž malý intel do fungování konkrétních sítí, práce s nimi bude již na vás. Facebook Každý ho zná, téměř každý ho používá, no už zhruba 1,5 miliarda lidí se zaregistrovala a

0

Jak na obsah na sociálních sítích? Díl 2.

Netrpělivě čekáte na další díl povídání o obsahu na sociálních sítích? Dnes je váš šťastný den, díl 2. je zde a zaměříme se na další důležité faktory obsahu. Jdeme na to. Pomozte si napříč platformami V minulém díle jsme nakousli potřebu rozlišovat mezi sociálními sítěmi. Jak to tedy vypadá uvnitř tohoto problému?

0

Jak na obsah na sociálních sítích? Díl 1.

  Obsah je král, tak se dá volně přeložit anglická fráze, která se ujala tak silně, že pro ní není třeba další vysvětlení. Pokud sledujete vývoj marketingu, určitě jste si všimli, že se dramaticky změnil. Ubylo impulsivních nákupů a zvýšila se informovanost potenciálních zákazníků. Ještě aby ne, tolik informací na dosah ruky

0

Stále se nevěnujete kvalitnímu obsahu na sociálních sítích? Chyba!

Vstaneme, napíšeme na Facebooku. Ranní hygiena, tentokrát Snapchat. Dopravní zácpa, našvaný tweet. Odpolední inspirace od kolegyně z práce, šup na Pinterest. Večerní kurzy, s nimi přece do životopisu na LinkedIn. Ano, přiznávám, trochu extrémní pojetí všedního dne pomocí sociálních sítí, ale bystřejší již poznali, že i toto je v dnešní době možné,